Sponsor

Best Urdu Shayari Allama Iqbal

Allama Iqbal Urdu poetry 2 line poetry

Allama Iqbal Best Poetry in Urdu,Allama Iqbal Ki shayari 


Allama iqbal poetry
Allama iqbal poetry


کیوں منتیں مانگتے ہے اوروں کے دربار سے اقبال

وہ کونسا کام ہے جو ہوتا نہیں تیرے پروردگار سے


Allama Iqbal poetry
Allama Iqbal poetry

سجدوں کے عوض فردوس ملے یہ بات مجھے منظور نہیں

بے لوث عبادت کرتا ہوں بندہ ہوں تیرا مزدور نہیں


...علامہ اقبال...


iqbal-urdu-poetry
iqbal-urdu-poetry


تھا وہ مانند خورشید رستے دکھا گیا


خودی کے فلسفے سے پردے اُٹھا گیا

...علامہ اقبال...

allama iqbal urdu shayari
allama iqbal urdu shayari

نہیں تیرا نشیمن قصر سلطانی کے گنبد پر


تو شاہیں ہے بسیرا کر پہاڑوں کی چٹانوں میں


...علامہ اقبال...

allama iqbal urdu shayari
allama iqbal urdu shayari

مجھے روکے گا تو اے ناخدا کیا غرق ہونے سے


کہ جن کو ڈوبنا ہے ڈوب جاتے ہیں سفینوں میں

...علامہ اقبال...

Allama Iqbal poetry
Allama Iqbal poetry


یہی زمانۂ حاضر کی کائنات ہے کیا

دماغ روشن و دل تیرہ و نگہ بیباک

...علامہ اقبال...


allam-iqbal-sufi-shayari
allam-iqbal-sufi-shayari


یہ کائنات ابھی ناتمام ہے شاید

کہ آ رہی ہے دمادم صدائے کن فیکوں


...علامہ اقبال...


iqbal-two-lines-poetry
iqbal-two-lines-poetry


،، ستاروں سے آگے جہاں اور بھی ہیں

ابھی عشق کے امتحاں اور بھی ہیں،،


...علامہ اقبال...

Allama Iqbal Urdu poetry
Allama Iqbal Urdu poetry

میرا طریق امیری نہیں فقیری ہے

خودی نہ بیچ غریبی میں نام پیدا کر


...علامہ اقبال...

allama-iqbal-urdu-poetry
allama-iqbal-urdu-poetry

،، اپنے من میں ڈوب کر پا جا سراغ زندگی

تو اگر میرا نہیں بنتا نہ بن اپنا تو بن

...علامہ اقبال...

allama iqbal urdu poetry
allama iqbal urdu poetry

،، فقط نگاہ سے ہوتا ہے فیصلہ دل کا

نہ ہو نگاہ میں شوخی تو دلبری کیا ہے

...علامہ اقبال...

allama iqbal poetry in urdu
allama iqbal poetry in urdu

،، ہزاروں سال نرگس اپنی بے نوری پہ روتی ہے

بڑی مشکل سے ہوتا ہے چمن میں دیدہ ور پیدا

علامہ اقبال

allama iqbal shayari
allama iqbal shayari

،، نشہ پلا کے گرانا تو سب کو آتا ہے

مزا تو تب ہے کہ گرتوں کو تھام لے ساقی،،

علامہ اقبال

allama iqbal 2 lines poetry
allama iqbal 2 lines poetry

ڈھُونڈتا پھرتا ہوں اے اقبالؔ اپنے آپ کو

آپ ہی گویا مسافر، آپ ہی منزل ہوں میں

علامہ اقبال

allama iqbal urdu poetry
allama iqbal urdu poetry

نہ پوچھو مجھ سے لذتِ خانماں برباد رہنے کی

نشیمن سینکڑوں میں نے بنا کر پھونک ڈالے ہیں

علامہ اقبال

iqbal-urdu shayari
iqbal urdu shayari

ترے عشق کی انتہا چاہتا ہوں

 ترے عشق کی انتہا چاہتا ہوں

مری سادگی دیکھ کیا چاہتا ہوں

                   ...علامہ اقبال...                  

allama iqbal ki urdu poetry
allama iqbal ki urdu poetry


خودی کو کر بلند اتنا کہ ہر تقدیر سے پہلے


خدا بندے سے خود پوچھے، بتا تیری

 رضا کیا ہے

                                                                    ...علامہ اقبال...

allama iqbal poetry in urdu for youth
allama iqbal poetry in urdu for youth


عزائم کو سینوں میں بیدار کردے


نگاہ مسلماں کو تلوار کردے


...علامہ اقبال...

Allama Iqbal's motivational poetry
Allama Iqbal's motivational poetry

دل سے جو بات نکلتی ہے اثر رکھتی ہے


پر نہیں، طاقت ِپرواز مگر رکھتی ہے

             ...علامہ اقبال...

Post a Comment

0 Comments